Starpeople.dk

1-dags Meditation & Klassisk Yoga

Alla kan deltaga, du behöver inte vara vältränad eller gått yoga förut. På ett praktiskt och rättframt sätt upplever du hur även enkla övningar kan ha en positiv inverkan på dit fysiska och mentala välmående. Du lär dig stärkanda og dynamiska övningar för kropp och andning, för avspänning, koncentration och meditation. Du får råd och vägledning hur du kan fortsätta på egen hand hemma.

1 - dags Yoga för Gravida

Du lär dig fysiska övningar, andningsövningar och avspänning som ger större välmående i kropp och sinne under graviditeten. När du känner dig trygg under din graviditet kan du bättre uppleva och aktivt deltaga i förlossningen, til glädje för dig själv och barnet. På kursen får du tips och förslag hur du kan förtsätta hemma.  Kursledaren Laxmi har undervisat gravida sedan 1983, främst i Danmark, men ochså i Sverige och Finland. Hennes kurser rekommenderas av många barnmorskor.

Tipsa en vän

Yogaskolan.net